Skip to main content
Skip table of contents

Dodavatel


Zde naleznete nejčastější otázky a odpovědi, které jsou pokládány od Uživatelů systému NEN, kteří jsou registrováni jako dodavatelé.

1. Co je NIPEZ kód a kde ho můžu doplnit?

NIPEZ kód je číselníkem komodit (dodávky, služby, stavební práce), které jsou předmětem veřejných zakázek. NIPEZ kód uvedený u dodavatele slouží zadavatelům pro usnadnění vyhledávání v případě, kdy budou oslovovat dodavatele výzvou k podání nabídek. NIPEZ dodavatele doplníte prostřednictvím dlaždice „Změnit údaje organizace” v bloku „NIPEZ dodavatele”. Danou akci může provést pouze Uživatel systému NEN s rolí „administrátor subjektu”.

Doporučujeme uvádět činnosti, na které se Vaše organizace specializuje.

2. Jak nastavím upozornění na nové veřejné zakázky?

Systém NEN nabízí funkcionalitu „Informační servis“, která slouží pro zasílání upozornění o nově zahájených zadávacích postupech v systému NEN dle vlastních parametrů. Konkrétní informace naleznete ve znalostní bázi.

3. Jak podám nabídku, žádost o účast aj.?

Podání nabídky, žádosti o účast a předběžné nabídky je možné provést z více míst, a to přes dlaždici „Provést podání“, přes blok „Zadávací postupy“ nebo na základě výzvy k podání nabídek. Konkrétní informace naleznete ve znalostní bázi.

4. Jak šifrovat nabídku a kde vezmu šifrovací klíč?

Pokud zadavatel vyžaduje šifrování nabídky, tak po stisknutí tlačítka „Odeslat“ systém NEN automaticky předvyplní šifrovací certifikát, který si pro šifrování nabídky nastavil zadavatel. Dále pak kliknete na tlačítko „Zašifrovat“ a tím dochází k odeslání.

5. Jaký je rozdíl mezi Odeslat a Podepsat a odeslat?

Pokud není zadavatelem požadováno podepisování, můžete využít volbu „Odeslat”.
Možnost „Podepsat a odeslat” využijete v případě, pokud tak zadavatel stanovil v zadávací dokumentaci (zadávacích podmínkách). Po stisknutí tohoto tlačítka budete vyzváni k vložení Vašeho kvalifikovaného certifikátu.

6. Jak podám žádost o účast do již zavedeného DNS?

U zavedeného dynamického nákupního systému žádost o účast podáte prostřednictvím dlaždice „Dynamické nákupní systémy“. Konkrétní informace naleznete ve znalostní bázi.

7. Můžu zaslat žádost o poskytnutí vysvětlení zadávací dokumentace po lhůtě?

Systém NEN umožňuje odeslání žádosti po lhůtě, nicméně dle § 98 odst. 1 písm. a) ZZVZ může zadavatel zadávací dokumentaci vysvětlit nejméně 5 pracovních dnů před uplynutím lhůty pro podání žádostí o účast, předběžných nabídek nebo nabídek. Uvedená lhůta je dle § 54 odst. 5 ZZVZ pro podlimitní veřejné zakázky zkrácena na 4 pracovní dny před skončením lhůty pro podání nabídek.

K výše uvedené lhůtě 5 či 4 pracovní dny je nutné připočíst lhůtu 3 pracovních dnů pro podání žádosti o vysvětlení zadávací dokumentace dle § 98 odst. 3 ZZVZ „Zadavatel není povinen vysvětlení poskytnout, pokud není žádost o vysvětlení doručena včas, a to alespoň 3 pracovní dny před uplynutím lhůt podle odstavce 1."

Tyto lhůty se tedy sčítají ve vztahu k uplynutí lhůty pro podání nabídek.

8. Jak zažádám o změnu úředního názvu?

Uživatel systému NEN s rolí „Administrátor subjektu” může změnu provést prostřednictvím dlaždice „Změnit údaje organizace”, kde v horní liště pod možností „Žádosti“ vyberete požadované. Tato žádost podléhá kontrole Provozovatele systému NEN.

Pokud dojde ke změně IČO, dojde tím ke vzniku nového subjektu. V takovém případě je nutné provést novou registraci subjektu.

JavaScript errors detected

Please note, these errors can depend on your browser setup.

If this problem persists, please contact our support.