Dodavatel duben 2025
Přidání IČO a názvu zadavatele na seznam provedených podání
Přínosem tohoto změnového požadavku je zjednodušit dodavateli vyhledání postupu pro kontrolu svého podání i podle názvu zadavatele nebo jeho IČO.
Po kliknutí na tlačítko „Provedená podání” bude mít dodavatel možnost pro kontrolní účely svého podání vyhledat zadávací postup i pomocí podle sloupců „Název zadavatele” nebo „IČO zadavatele”.

Přidělení/odebrání rolí Uživatelem systému NEN u dodavatele
Přínosem tohoto změnového požadavku je přidání informace o Uživateli systému NEN, který provedl přidání/odebrání role v rámci pokročilého nastavení oprávnění.
Na formuláři „Pokročilé nastavení oprávnění“ budou dvě nová pole „Oprávnění přiděleno uživatelem“ a „Oprávnění odebráno uživatelem“. Pole budou naplněna uživatelským jménem toho Uživatele systému NEN, který provedl úkon přidání, respektive odebrání stávajícího oprávnění.

Sjednocení úkonů – výzvy, další úkony a oznámení u dodavatele
Přínosem tohoto změnového požadavku je sjednocení všech formulářů, při kterých dochází ke komunikaci mezi zadavatelem a dodavatelem. Všechny formuláře tak dostanou podobu „klasických“ zpráv, jaké lze najít v komunikaci.
Dodavatel nyní uvidí všechny výzvy/žádosti a další zprávy dohromady v komunikaci se zadavatelem. Nemělo by docházet tedy k obtížím s hledáním zpráv a jejich příloh.
Veškeré žádosti/námitky a další zprávy bude moci dodavatel vytvářet v komunikaci se zadavatelem skrze zprávy, kde podle volby v poli „Typ zprávy“ vybere požadovanou možnost. I nadále bude možné odesílání skrze samostatná tlačítka úkonů, na která byli Uživatelé systému NEN zvyklí doposud.

Veškerou komunikaci půjde nově řešit skrze formulář „Komunikace“, kde při vytvoření nové zprávy nejprve dodavatel zvolí zadávací postup, ke kterému se zpráva vztahuje, a následně typ zprávy.
