Skip to main content
Skip table of contents

Podání stížnosti Správci RVZ


Stížnost podaná Správci RVZ nemá odkladný účinek.

V případě, že Provozovatel RVZ nevyhoví stížnosti Stěžovatele, má Stěžovatel právo nejpozději do 10 pracovních dnů od doručení rozhodnutí Provozovatele RVZ o stížnosti podat stížnost Správci RVZ, a to zasláním stížnosti prostřednictvím datové schránky Správce RVZ.

Správce RVZ stížnost prošetří a rozhodne do 10 pracovních dnů o stížnosti Stěžovatele tak, že stížnosti vyhoví, nebo stížnost zamítne.

V případě zamítnutí stížnosti může Správce RVZ stanovit provozovateli elektronického nástroje novou lhůtu k nápravě.

V případě vyhovění stížnosti vyzve Správce RVZ Provozovatele RVZ k nápravě. Provozovatel RVZ provede nápravu do 10 pracovních dnů ode dne doručení výzvy Správce RVZ k nápravě.

JavaScript errors detected

Please note, these errors can depend on your browser setup.

If this problem persists, please contact our support.