Podání stížnosti Správci RVZ
Stížnost podaná Správci RVZ nemá odkladný účinek.
V případě, že Provozovatel RVZ nevyhoví stížnosti Stěžovatele, má Stěžovatel právo nejpozději do 10 pracovních dnů od doručení rozhodnutí Provozovatele RVZ o stížnosti podat stížnost Správci RVZ, a to zasláním stížnosti prostřednictvím datové schránky Správce RVZ.
Správce RVZ stížnost prošetří a rozhodne do 10 pracovních dnů o stížnosti Stěžovatele tak, že stížnosti vyhoví, nebo stížnost zamítne.
V případě zamítnutí stížnosti může Správce RVZ stanovit provozovateli elektronického nástroje novou lhůtu k nápravě.
V případě vyhovění stížnosti vyzve Správce RVZ Provozovatele RVZ k nápravě. Provozovatel RVZ provede nápravu do 10 pracovních dnů ode dne doručení výzvy Správce RVZ k nápravě.