Specifikace a zahájení dílčí zakázky z RD formou elektronického katalogu
Pro administraci zadávacího postupu je nutné mít přiřazenou roli „Správce zadávacího postupu“. Založení a specifikace zadávacího postupu probíhají obdobně, jako v případě jiných zadávacích postupů.
Založení dílčí zakázky z RD formou elektronického katalogu
Při založení zadávacího postupu navázaného na RD formou elektronického katalogu, systém NEN v bloku „Nastavení zadávacího postupu“ přednastaví všechny checkboxy bez možnosti editace. Zadavatel vyplní pouze pole „Název zadávacího postupu” a zkontroluje, že v poli „Výběr RS/RD z registru Rámcových smluv a dohod” je navázána správná rámcová dohoda.

Specifikace dílčí zakázky z DNS formou elektronického katalogu
Specifikace dílčí zakázky z RD formou elektronického katalogu probíhá obdobně jako u ostatních zadávacích postupů. Na záložce „Základní údaje“ vyplňte minimálně všechna povinná pole (žlutě podbarvená).
Více informací k jednotlivým blokům naleznete ve článcích Základní údaje ZZVZ a Základní údaje VZMR.
Pole „Výběr druhu zadávacího postupu” a „Výsledek zadávacího postupu“ jsou automaticky nastavené bez možnosti editace. Bez možnosti editace jsou rovněž volby v bloku „Nastavení elektronických katalogů pro zakázky navazující na tento postup“, jež se řídí nastavením celé rámcové dohody.
Systém NEN neumožní editaci pole „Způsob podání” a nabízených checkboxů v bloku „Specifikace podání”.

V bloku „Položky předmětu“ si můžete pomocí tlačítka „Výběr položek z RS/RD” zobrazit položky předmětu, které jsou uvedené v registru rámcových dohod (přenesené z vysoutěžené rámcové dohody nebo přidané manuálně).
Upozorňujeme, že pokud správce RS/RD zakázal přidání položek mimo elektronický katalog, tak tlačítko „Nový” bude neaktivní. Novou položku přidá pouze správce RS/RD přímo v registru rámcových dohod.

Na formuláři „Výběr položek z RS/RD” proveďte výběr položek vložením „fajfky” a zadejte množství u nakupovaných položek. Výběr potvrďte tlačítkem „Potvrdit výběr”, které se nachází v pravém dolním rohu.

Kritéria hodnocení v daném případě není nutné specifikovat. Systém NEN přednastaví automatický způsob hodnocení na nejnižší nabídkovou cenu. Editace není možná, jiné než cenové údaje nejsou v elektronických katalozích dodavatelů evidovány. Možné je nastavit pouze pořadí losem v případě shodných nabídkových cen.

Zahájení zadávacího postupu - odeslání oznámení k aktualizaci elektronického katalogu
Po vyplnění všech povinných parametrů můžete zahájit zadávací postup pomocí tlačítek „Zahájení“ → „Oznámení k aktualizaci elektronického katalogu“, které se nachází v horní šedé liště.

Systém NEN zobrazí formulář k odeslání oznámení, kde můžete připojit přílohu. Systém NEN automaticky přednastaví okruh příjemců dle dodavatelů aktuálně zařazených do DNS nebo RD. Zprávu můžete odeslat prostřednictvím tlačítka „Odeslat“ nebo „Podepsat a odeslat”, kdy Vás systém NEN po jeho stisknutí vyzve k vložení podpisového certifikátu. V tomto případě je nutné mít nainstalované doplňky pro podepisování (ke stažení zde).
