Externí administrace
Systém NEN podporuje funkcionalitu externí administrace, která umožňuje zastupovat zadavatele při zadávání veřejných zakázek, či soutěži o návrh.
V případě, že Vaše organizace není v systému NEN registrována, je nutné provést řádnou registraci jako dodavatel s příznakem externího administrátora. Pokud je Vaše organizace v systému NEN registrována pouze jako dodavatel, stačí zaslat Provozovateli systému NEN žádost o přiřazení oprávnění externího administrátora.
Registrace nového subjektu
Pro zpřístupnění této funkcionality je nutné se řádně zaregistrovat (zvolte možnost „Registrace → Registrace dodavatele”) a v bloku „Základní informace” nastavte na „fajfku” checkbox „Dodavatel bude externě zastupovat zadavatele při zadávání veřejných zakázek“.
Žádost o přiřazení oprávnění externího administrátora (organizace je již registrována)
V případě, že je Vaše organizace v systému NEN jako dodavatel již zaregistrována, máte možnost si zažádat o přiřazení oprávnění externího administrátora dodatečně.
Žádost o přiřazení oprávnění externího administrátora může odeslat pouze Uživatel systému NEN s rolí „Administrátor subjektu“.
Pro vytvoření nové žádosti v horní šedé liště zvolte „Žádosti” → „Žádost o přiřazení oprávnění externího administrátora”.
Je nutné přiložit dokument „Čestné prohlášení externího administrátora”. Tento dokument si můžete stáhnout přímo na registračním formuláři nebo v Provozní dokumentaci → Dokumenty ke stažení.
Odeslání žádosti potvrďte tlačítkem „Zažádat o přiřazení”, které se nachází v pravém dolním rohu.
Systém NEN po potvrzení odeslání žádosti zobrazí informační hlášku.
Do interního mailboxu nebo na Váš email, pokud máte nastavené externí notifikace obdržíte notifikaci o přidělení nebo odebrání externího administrátora.
Po schválení žádosti Provozovatelem systému NEN se Vaše organizace začne zobrazovat zadavatelům v přehledu externích administrátorů. Tato informace je uvedena i v registru dodavatelů na veřejné části systému NEN.
Žádost o odebrání oprávnění externího administrátora
Žádost o odebrání oprávnění externího administrátora může odeslat pouze uživatel systému NEN s rolí „Administrátor subjektu“.
Přihlaste se do systému NEN a vyhledejte dlaždici „Změnit údaje organizace“.
Na tomto formuláři v horní šedé liště zvolte „Žádosti” - „Žádost o odebrání oprávnění externího administrátora”.
Je nutné přiložit dokument, který bude obsahovat informaci o odebrání oprávnění externího administrátora.
Odeslání žádosti potvrďte tlačítkem „Zažádat o odebrání”, které se nachází v pravém dolním rohu.
Systém NEN po potvrzení odeslání žádosti zobrazí informační hlášku.
Do interního mailboxu nebo na Váš email, pokud máte nastavené externí notifikace obdržíte notifikaci o přidělení nebo odebrání externího administrátora.