Veškeré podané návrhy musí být evidovány v systému NEN. Pokud dodavatel podá návrh elektronicky prostřednictvím systému NEN, systém NEN podaný návrh zaeviduje a zobrazí ho v tabulce „Přehled podaných návrhů“.
Evidence návrhu podaného mimo systém NEN
Evidence návrhu podaného mimo systém NEN
Pokud obdržíte návrh dodavatele jinak než prostřednictvím systému NEN, např. v listinné podobě, je nutné zaevidovat v systému NEN základní údaje o tomto návrhu. Systém NEN umožní evidovat doručený návrh rovněž po zahájení otevírání návrhů.
Klikněte na tlačítko „Evidovat návrh” nebo na „Evidovat návrh a dokumenty“ (dle nastavení SoN) umístěné v levé horní části tabulky s přehledem podaných návrhů.
Zobrazí se formulář „Zaevidování podání listinného návrhu“ nebo „Zaevidování podání listinného návrhu a dokumentů“, na kterém vyplňte pole „Datum a čas podání návrhu“, kdy byl návrh podán a dále v poli „Dodavatel”, vyberete dodavatele. Pro vlastní přehlednost a evidenci podaných návrhů můžete dát návrhu vlastní název.
Tento úkon potvrďte tlačítkem „Zaevidovat“, které se nachází v pravém dolním rohu.
Systém NEN u tohoto návrhu zobrazí „fajfku” ve sloupci „Listinná podoba”.
Návrh podaný po lhůtě
Návrh podaný po lhůtě
Pokud byl některý z návrhů podaný po lhůtě pro podání návrhů, systém NEN ve sloupci „Stav“ zobrazí „Podána po lhůtě“. U takto označených návrhů systém NEN neumožní jejich otevření.
Pokud chcete informovat dodavatele, že podal návrh po lhůtě, klikněte v horní liště na volbu „Komunikace” → „Komunikace s dodavatelem”.
Zobrazí se formulář „Komunikace“. Zde klikněte na tlačítko „Nový“.
V poli „Typ zprávy” zvolte „Oznámení” a vyplňte pole „Předmět”. Klikněte na tlačítko „Komu” a vyberte adresáta zprávy. Dále vyplňte „Text zprávy“.
V bloku „Přílohy“ lze pomocí tlačítka „Nový“ nahrát dokument s oznámením. Systém NEN také umožňuje vložení více souborů současně, a to označením takových souborů u Vás v počítači a přetažením do systému NEN na místo určené k nahrání dokumentů.
Oznámení můžete odeslat prostřednictvím tlačítka „Odeslat“ nebo „Podepsat a odeslat”, kdy Vás po jeho stisknutí systém NEN vyzve k vložení podpisového certifikátu. V tomto případě je nutné mít nainstalované doplňky pro podepisování (ke stažení zde).
💁♀️
V případě odeslání oznámení mimo systém NEN stiskněte tlačítko „Zaevidovat zprávu“ a danou skutečnost v systému NEN zaevidujte.
Zpětvzetí návrhu
Zpětvzetí návrhu
Dokud neuplyne lhůta pro podání návrhů, dodavatel má možnost provést u návrhu podaného prostřednictvím systému NEN zpětvzetí návrhu. Pokud dodavatel vzal návrh zpět prostřednictvím systému NEN, ve sloupci „Stav“ se zobrazí „Vzata zpět“.
Zpětvzetí u listinně podaného návrhu proveďte kliknutím u daného návrhu na ikonu „tří teček” a zpětvzetí zaevidujte pomocí volby „Zaevidovat zpětvzetí“.
Na formuláři „Evidence zpětvzetí“ vyplňte pole „Datum a čas přijetí žádosti“.
Tento úkon potvrďte tlačítkem „Spustit a vrátit se“, které se nachází v pravém dolním rohu.
JavaScript errors detected
Please note, these errors can depend on your browser setup.
If this problem persists, please contact our support.