Komunikace
V tomto bloku se vždy nabízí možnost komunikovat se zadavatelem a nastavení kontaktních údajů pro konkrétní zadávací postup. Oznámení a výzvy se zobrazí v případě, že Vám je zadavatelem tento typ zprávy zaslán.
Na tyto formuláře se dostanete i pomocí dlaždic. Po rozkliknutí stačí do filtru zadat např. systémové číslo zadávacího postupu a následně se Vám zobrazí stejný formulář.

Níže jsou zobrazeny dlaždice, které otevřou požadovaný formulář.

Komunikovat se zadavatelem
Po výběru možnosti „Komunikace se zadavatelem” se zobrazí veškerý přehled zpráv ke konkrétnímu zadávacímu postupu, můžete zde také vytvořit novou zprávu.

Oznámení
Formulář „Oznámení” se zobrazí pouze v případě, že jste obdrželi od zadavatele oznámení (např. oznámení o výběru dodavatele, oznámení o zařazení dodavatele do DNS, atd.). Všechna oznámení naleznete také v bloku „Aktivity u mých postupů” - záložka „Vše”.

Přijaté výzvy
Formulář „Přijaté výzvy” se zobrazí pouze v případě, že jste obdrželi výzvu od zadavatele (např. výzva k podání nabídek, žádost o objasnění/doplnění údajů, dokladů atd.). Všechny výzvy naleznete také v bloku „Aktivity u mých postupů” - záložka „Výzvy”.

Kontaktní údaje pro zadávací postup
Formulář „Kontaktní údaje pro zadávací postup” slouží k vložení kontaktní osoby pro konkrétní zadávací postup.

Upozorňujeme, že pokud vytvoříte kontaktní osobu pro konkrétní zadávací postup, bude pouze tato osoba dostávat notifikace týkající se zadávacího postupu.