Nastavení informačního servisu
Informační servis nastaví pouze Uživatel systému NEN, který má přiřazenou roli „Účastník zadávacího postupu”.
Informační servis můžete také nastavit na hlavní obrazovce. V levé části obrazovky označte „Informační servis“ a v dolní části kliknete na tlačítko „Zobrazit všechny“ nebo klikněte na ikonu „dvou šipek“ pro zobrazení celého seznamu v horní části bloku. Na zobrazeném formuláři se v horní části nachází tlačítko „Nastavit informační servis“.

Rozklikněte dlaždici „Nastavit informační servis”.
V levé seznamové části klikněte na „Vytvořit nový servis”.

Vyplňte pole „Označení” (např. pokud se zajímám o dodávky kancelářských potřeb, napíši název kancelářské potřeby).
Poté je nutné nastavit jednotlivé sledované události a upozornění. Nastavením checkboxu na „fajfku” lze zvolit, zda chcete být informován o „Uveřejnění zahájení“ a „Uveřejnění výsledku“.
Zvolte, jak chcete obdržet upozornění:
„Zobrazit v seznamu Informační servis“ (zobrazí výsledky vyhledávání na hlavní stránce v bloku „Zadávací postupy“ - záložka „Informační servis“ nebo dlaždice „Informační servis“),
„Zaslat zprávu do mailboxu v NEN“ (z tohoto formuláře lze nastavit rovnou přeposílání na Váš e-mail nebo e-mail jiné osoby).

U informačních e-mailů (vzor na obrázku níže) není garantován čas doručení, nejdříve jsou však rozesílány vždy v 23:00.

Specifikace bloku „Kritéria, dle kterých chci filtrovat“ - zde můžete nastavit konkrétní kritéria pro zasílání informací. V systému NEN lze vybrat z těchto kritérií:
druh veřejné zakázky,
předpokládaná hodnota,
CPV,
předpokládané místo plnění,
zadavatel,
text v názvu zadávacího postupu nebo popisu předmětu veřejné zakázky.

Na základě výběru kritérií dle bodu 5, systém NEN následně zobrazí bloky, kde vyspecifikujete svá kritéria.

Příklad: Dle nastavení výše systém NEN upozorní pouze na zakázky, kde druh ZP jsou dodávky a zároveň se bude jednat o CPV 03222110-7 | Tropické ovoce nebo CPV 03222200-5 | Citrusové ovoce a zároveň místo plnění bude v Olomouckém kraji.
V rámci informačního servisu fungují podmínky, uvedené na obrázku níže.
Pokud vyspecifikujete dopodrobna kritéria v informačním servisu (např. budete kombinovat místo plnění a text v názvu), může se stát, že nastaveným kritériím nebude odpovídat žádný zadávací postup.
Proto doporučujeme založit více informačních servisů. Např. jeden informační servis dle CPV kódů a druhý např. dle Text v názvu.
