Omezení práv externího administrátora u Dynamického nákupního systému
U dynamického nákupního systému systém NEN neumožňuje provést následující úkony - vyloučení dodavatele, vyřízení námitky, zrušení zadávacího postupu, zařazení dodavatele, odmítnutí dodavatele, vyřazení dodavatele a odstoupení dodavatele, pokud k nim zadavatel neudělí povolení.
Níže je uvedeno jak postupovat v případě, kdy nemáte přidělené oprávnění k některým z úkonů.
Vyloučení dodavatele
Vyloučení dodavatele
Externí administrátor může připravit formulář pro vyloučení dodavatele. Vyloučení dodavatele lze provést kdykoliv v průběhu zadávacího postupu do okamžiku zaevidování uzavření smlouvy.
V horní šedé liště klikněte na „Úkony zadavatele“ → „Vyloučení dodavatele“.
Zobrazí se formulář „Vyloučení účastníka“. Zde klikněte na tlačítko „Nový“ v levém horním menu a v bloku „Identifikace dodavatele“ v pravé části formuláře vyberte dodavatele, kterého potřebujete vyloučit.
Vyplňte pole „Odůvodnění vyloučení dodavatele“.
Poté klikněte na tlačítko „Navrhnout vyloučení dodavatele“.
Systém NEN zobrazí hlášku, kterou je nutné potvrdit.
Po vyloučení dodavatele zadavatelem systém NEN zobrazí blok „Oznámení o vyloučení účastníka”, kde pomocí tlačítka „Příprava a odeslání oznámení o vyloučení účastníka” připravíte „Oznámení o vyloučení účastníka zadávacího postupu“.
Vyřízení námitky
Vyřízení námitky
Z pozice externího administrátora můžete pouze provést zaevidování námitky přijaté mimo systém NEN.
V horní šedé liště klikněte na „Úkony zadavatele“ → „Námitky“.
Zobrazí se formulář „Přehled námitek“. Zde klikněte na tlačítko „Zaevidovat námitku“.
Zobrazí se formulář „Zaevidovat námitku“. Zdevyplňte všechna povinná pole (žlutě podbarvená).
Po uložení systém NEN námitku zobrazí v přehledu námitek.
Zrušení zadávacího postupu
Zrušení zadávacího postupu
Externí administrátor po zrušení zadávacího postupu ze strany zadavatele může do systému NEN zaevidovat oznámení o zrušení, a odeslat oznámení o zrušení zadávacího řízení účastníkům řízení.
V horní šedé liště klikněte na „Úkony zadavatele“ → „Zrušení zadávacího postupu“.
Zobrazí se neaktivní formulář „Zrušení zadávacího postupu”.
Po zrušení zadávacího postupu ze strany zadavatele systém NEN zaktivní formulář.
Externí administrátor může zadavateli odeslat návrh pro zařazení dodavatele. V případě, že je dynamický nákupní systém otevřen, provedete tento úkon pomocí dlaždice „Externí administrace DNS”.
Na formuláři „Administrované dynamické nákupní systémy” systém NEN kliknutím na ikonu „i” zobrazí detail konkrétního DNS.
V horní šedé liště klikněte na „Úkony zadavatele“ → „Odmítnutí dodavatele“.
Zobrazí se formulář „Odmítnutí dodavatele“. Zde klikněte na tlačítko „Nový“ v levém horním menu a v bloku „Identifikace dodavatele“ v pravé části formuláře vyberte dodavatele.
Vyplňte pole „Odůvodnění odmítnutí dodavatele“.
Poté klikněte na tlačítko „Navrhnout odmítnutí dodavatele“.
Systém NEN zobrazí hlášku, kterou je nutné potvrdit.
8. Po potvrzení úkonu zadavatelem systém NEN zobrazí blok „Oznámení o odmítnutí dodavatele”, kde pomocí tlačítka „Příprava a odeslání oznámení o odmítnutí dodavatele” připravíte „Oznámení o odmítnutí dodavatele“.
Odstoupení dodavatele přes registr DNS
Odstoupení dodavatele přes registr DNS
Externí administrátor může zadavateli odeslat návrh pro odstoupení dodavatele z DNS. Tento úkon provedete pomocí dlaždice „Externí administrace DNS”.