Registrace dodavatele
Chcete se zúčastnit výběrových řízení? Nabízíte jako právnická nebo fyzická osoba zboží, služby či provedení stavebních prací? Přejete si zasílat informace o nových veřejných zakázkách? Budete administrovat veřejné zakázky pro zadavatele jako externí administrátor? Proveďte registraci jako dodavatel.
Dokumenty potřebné k registraci
dokument prokazující existenci dané organizace (výpis z obchodního rejstříku, zákon, zřizovací listina, statut organizace atd.),
dokument nesmí být starší více než 14 dní přede dnem odeslání žádosti o registraci,
dokument je žadatel oprávněn předložit v prosté kopii, pokud je k dispozici k nahlédnutí v oficiálním rejstříku na webu, kdy odkaz musí být uveden do příslušného pole v registračním formuláři. Pokud tomu tak není, je nutné dokument zajistit platným zaručeným elektronickým podpisem založeným na kvalifikovaném certifikátu pro elektronický podpis nebo kvalifikovaný elektronický podpis nebo autorizovanou konverzí,
vyplněný a elektronicky podepsaný Registrační formulář, ke stažení z bloku „Dokumenty ke stažení“,
v případě, že budete vystupovat jako externí administrátor, je nutné přiložit čestné prohlášení externího administrátora, ke stažení z bloku „Dokumenty ke stažení“. Zobrazuje se, pokud je nastavena volba „Dodavatel bude externě zastupovat zadavatele při zadávání veřejných zakázek“ na „fajfku“,
v případě, že nemáte IČO nebo podnikáte na základě jiného oprávnění, je nutné vložit dokument, ve kterém registrující se subjekt potvrzuje pravdivost vyplněných údajů a svou identitu. Tento dokument je ke stažení z bloku „Dokumenty ke stažení“. Zobrazuje se, pokud je nastavena volba „Nemám IČO“ na „fajfku“.
Vyplnění žádosti o registraci
Pro ověření, zda jste již v systému NEN registrovaní, nahlédněte do Registru dodavatelů.
Registraci do systému NEN zahájíte prostřednictvím volby Registrace a dále zvolíte kategorii registrovaného subjektu.
Seznam povinných polí se může změnit v závislosti na konkrétních údajích žadatele. Registrace se zakončuje odesláním žádosti. K žádosti je nutné přiložit vyplněný a elektronicky podepsaný Registrační formulář a další požadované dokumenty označené jako povinné.

Pro registraci je potřeba vyplnit všechna povinná pole, která jsou označena hvězdičkou. Důležité je vyplnit správný e-mail, na který je zaslán odkaz pro jeho ověření.

Odeslání registrační žádosti můžete provést po vyplnění všech povinných polí a souhlasem s podmínkami registrace.

Úspěšné odeslání žádosti ke schválení je potvrzeno informační zprávou „Žádost o registraci byla odeslána”. V této informační zprávě je uvedeno, na jaký email byl odeslán odkaz k ověření a jaká je jeho platnost.

Upozorňujeme, že do systému NEN není možné se registrovat bez ověření e-mailové adresy. Platnost zaslaného odkazu je 24 hodin.