Skip to main content
Skip table of contents

Registrace dodavatele


Chcete se zúčastnit výběrových řízení? Nabízíte jako právnická nebo fyzická osoba zboží, služby či provedení stavebních prací? Přejete si zasílat informace o nových veřejných zakázkách? Budete administrovat veřejné zakázky pro zadavatele jako externí administrátor? Proveďte registraci jako dodavatel.

Dokumenty potřebné k registraci

  • dokument prokazující existenci dané organizace (výpis z obchodního rejstříku, zákon, zřizovací listina, statut organizace atd.),

    • dokument nesmí být starší více než 14 dní přede dnem odeslání žádosti o registraci,

    • dokument je žadatel oprávněn předložit v prosté kopii, pokud je k dispozici k nahlédnutí v oficiálním rejstříku na webu, kdy odkaz musí být uveden do příslušného pole v registračním formuláři. Pokud tomu tak není, je nutné dokument zajistit platným zaručeným elektronickým podpisem založeným na kvalifikovaném certifikátu pro elektronický podpis nebo kvalifikovaný elektronický podpis nebo autorizovanou konverzí,

  • vyplněný a elektronicky podepsaný Registrační formulář, ke stažení z bloku „Dokumenty ke stažení“,

  • v případě, že budete vystupovat jako externí administrátor, je nutné přiložit čestné prohlášení externího administrátora, ke stažení z bloku „Dokumenty ke stažení“. Zobrazuje se, pokud je nastavena volba „Dodavatel bude externě zastupovat zadavatele při zadávání veřejných zakázek“ na „fajfku“,

  • v případě, že nemáte IČO nebo podnikáte na základě jiného oprávnění, je nutné vložit dokument, ve kterém registrující se subjekt potvrzuje pravdivost vyplněných údajů a svou identitu. Tento dokument je ke stažení z bloku „Dokumenty ke stažení“. Zobrazuje se, pokud je nastavena volba „Nemám IČO“ na „fajfku“.

Vyplnění žádosti o registraci

Pro ověření, zda jste již v systému NEN registrovaní, nahlédněte do Registru dodavatelů.

  1. Registraci do systému NEN zahájíte prostřednictvím volby Registrace a dále zvolíte kategorii registrovaného subjektu.

Seznam povinných polí se může změnit v závislosti na konkrétních údajích žadatele. Registrace se zakončuje odesláním žádosti. K žádosti je nutné přiložit vyplněný a elektronicky podepsaný Registrační formulář a další požadované dokumenty označené jako povinné.

image-20240306-120539.png
  1. Pro registraci je potřeba vyplnit všechna povinná pole, která jsou označena hvězdičkou. Důležité je vyplnit správný e-mail, na který je zaslán odkaz pro jeho ověření.

image-20240418-120117.png
  1. Odeslání registrační žádosti můžete provést po vyplnění všech povinných polí a souhlasem s podmínkami registrace.

  1. Úspěšné odeslání žádosti ke schválení je potvrzeno informační zprávou „Žádost o registraci byla odeslána”. V této informační zprávě je uvedeno, na jaký email byl odeslán odkaz k ověření a jaká je jeho platnost.

image-20240418-120713.png

Upozorňujeme, že do systému NEN není možné se registrovat bez ověření e-mailové adresy. Platnost zaslaného odkazu je 24 hodin.

Další informace

Detailní popis jednotlivých bloků registrační žádosti

Detailní popis jednotlivých bloků registrační žádosti

Kontaktní údaje administrátora subjektu

Zde vyplňte osobu, u které chcete, aby měla přístup do systému NEN. Po schválení žádosti o registraci budou na uvedený e-mail odeslány přihlašovací údaje. Této osobě systém NEN přidělí administrátorská oprávnění ke správě údajů v registraci subjektu, správě osob a uživatelských oprávnění.

image-20240418-121005.png

Základní informace

Po vyplnění pole „IČO“ a kliknutí mimo pole „IČO“ (kamkoliv jinam na stránce) dojde k automatickému doplnění údajů subjektu vedenými v Základních registrech České republiky v rámci sekcí „Základní informace“ a „Sídlo/místo podnikání“.

V situaci, kdy nejsou údaje správné nebo úplné, můžete údaje ručně zaktualizovat. Správnost údajů je kontrolována v rámci posouzení registrace. Zvolte možnost „Chci změnit údaje načtené z ROS“, následně systém NEN umožní editovat načtené údaje z ROS.

Pokud budete vystupovat jako externí administrátor (externí administrátor je osoba, která administruje zakázky za zadavatele), zvolte checkbox „Dodavatel bude externě zastupovat zadavatele při zadávání veřejných zakázek“ na „fajfku“. Pokud budete pouze podávat nabídky do veřejné zakázky, ponechejte volbu prázdnou.

Sídlo a místo podnikání

Po vyplnění pole „IČO“ v předchozím kroku systém NEN automaticky doplní údaje subjektu vedenými v Základních registrech České republiky.

Kontaktní údaje subjektu

Doplňte kontaktní údaje subjektu, zde uveďte obecný telefon a e-mailovou adresu. Údaje jsou zobrazeny v registru dodavatelů.

image-20240315-074916.png

Pokud vyplníte „fajfku” v checkboxu „Mám zájem o vytvoření registrace i na testovacím prostředí”, dojde v případě schválení registrace na produkčním prostředí k automatickému vytvoření účtu i na testovacím prostředí.

Dokumenty

V případě, že dokumenty nebudou k žádosti o registraci přiloženy nebo budou neúplné, budete e-mailem vyzváni k jejich doplnění. Rozsah povinných dokumentů k vložení se může lišit v závislosti na předchozích volbách.

Dokončení registrace a nastavení hesla

Dokončení registrace a nastavení hesla

Informace o schválení nebo zamítnutí registrace do systému NEN se řídí lhůtami uvedené v Provozním řádu systému NEN. Na e-mailovou adresu vyplněnou v bloku „Kontaktní údaje administrátora subjektu“ přijde infomační e-mail o schválení/zamítnutí registrace. V případě schválení registrace obdržíte další e-mail s odkazem k potvrzení registrace.

Uvedený odkaz má omezenou platnost. Pokud subjekt nestihne provést potvrzení do 7 kalendářních dnů, je nutné kontaktovat Provozovatele systému NEN prostřednictvím Uživatelské podpory systému NEN.

Uživatelské jméno je automaticky generováno systémem NEN a nelze jej změnit. Uživatelské jméno se skládá z kořenových písmen jména, příjmení a názvu organizace.

Tvar hesla podléhá bezpečnostní politice systému NEN. Po nastavení hesla dokončete potvrzení stisknutím tlačítka „Odeslat“.

Nyní už se můžete přihlásit do systému NEN a provádět potřebné úkony.

JavaScript errors detected

Please note, these errors can depend on your browser setup.

If this problem persists, please contact our support.