Skip to main content
Skip table of contents

Společné zadávání


Plánujete s jinými zadavateli zadávat společně veřejnou zakázku? Tedy poptávat dodávky, služby či stavební práce pro více zadavatelů, kteří se takto dohodli na základě písemné smlouvy? Chcete opakovaně zadávat v rámci společného zadávání více veřejných zakázek? Proveďte registraci společného zadávání.

Dokumenty potřebné k registraci

  • dokument prokazující existenci dané organizace (zákon, zřizovací listina, statut organizace, výpis z obchodního rejstříku),

    • dokument nesmí být starší více než 14 dní přede dnem odeslání žádosti o registraci,

    • dokument je žadatel oprávněn předložit v prosté kopii, pokud je k dispozici k nahlédnutí v oficiálním rejstříku na webu, kdy odkaz musí být uveden do příslušného pole v registračním formuláři. Pokud tomu tak není, je nutné dokument zajistit platným zaručeným elektronickým podpisem založeným na kvalifikovaném certifikátu pro elektronický podpis nebo kvalifikovaný elektronický podpis nebo autorizovanou konverzí,

  • dokument prokazující oprávnění dané osoby zastupovat organizaci (jmenovací dekret, volba starosty),

    • dokument je žadatel oprávněn předložit v prosté kopii, pokud je k dispozici k nahlédnutí v oficiálním rejstříku na webu, kdy odkaz musí být uveden do příslušného pole v registračním formuláři. Pokud tomu tak není, je nutné dokument zajistit platným zaručeným elektronickým podpisem založeným na kvalifikovaném certifikátu pro elektronický podpis nebo kvalifikovaný elektronický podpis nebo autorizovanou konverzí,

  • smlouva o společném zadávání,

  • vyplněný a elektronicky podepsaný Registrační formulář, ke stažení z bloku „Dokumenty ke stažení“,

  • v případě, že nemáte IČO nebo podnikáte na základě jiného oprávnění, je nutné vložit dokument, ve kterém registrující se subjekt potvrzuje pravdivost vyplněných údajů a svou identitu. Tento dokument je ke stažení z bloku „Dokumenty ke stažení“. Zobrazuje se, pokud je nastavena volba „Nemám IČO“ na „fajfku“.

Vyplnění žádosti o registraci

Registraci provádí vedoucí člen v rámci společného zadávání a uvádí informaci za svoji organizaci. Při registraci můžete připojit smlouvu o společném zadávání, uvést název společného jednání a stručnou informaci o způsobu jednání. Žadatel ostatní členy sdružení uvede do systému NEN po dokončení registrace.

Pro ověření, zda jste již v systému NEN registrovaní, nahlédněte do Registru zadavatelů.

  1. Registraci do systému NEN zahájíte prostřednictvím volby Registrace a dále zvolte kategorii registrovaného subjektu.

Seznam povinných polí se může změnit v závislosti na konkrétních údajích žadatele. Registrace se zakončuje odesláním žádosti. K žádosti je nutné přiložit vyplněný a elektronicky podepsaný Registrační formulář a další požadované dokumenty označené jako povinné.

image-20240306-122236.png
  1. Pro registraci je potřeba vyplnit všechna povinná pole, která jsou označena hvězdičkou. Důležité je vyplnit správný e-mail, na který je zaslán odkaz pro jeho ověření.

image-20240418-122259.png
  1. Odeslání registrační žádosti můžete provést po vyplnění všech povinných polí a souhlasem s podmínkami registrace.

  1. Úspěšné odeslání žádosti ke schválení je potvrzeno informační zprávou „Žádost o registraci byla odeslána”. V této informační zprávě je uvedeno, na jaký email byl odeslán odkaz k ověření a jaká je jeho platnost.

image-20240418-122410.png

Upozorňujeme, že do systému NEN není možné se registrovat bez ověření e-mailové adresy. Platnost zaslaného odkazu je 24 hodin.

Další informace

Detailní popis jednotlivých bloků registrační žádosti

Detailní popis jednotlivých bloků registrační žádosti

Kontaktní údaje administrátora subjektu

Zde vyplňte osobu, u které chcete, aby měla přístup do systému NEN. Po schválení žádosti o registraci budou na uvedený e-mail odeslány přihlašovací údaje. Této osobě systém NEN přidělí administrátorská oprávnění ke správě údajů v registraci subjektu, správě osob a uživatelských oprávnění.

image-20240418-122507.png

Základní informace vedoucího člena v rámci společného zadávání

Po vyplnění pole „IČO“ a kliknutí mimo pole „IČO“ (kamkoliv jinam na stránce) dojde k automatickému doplnění údajů subjektu vedenými v Základních registrech České republiky v rámci sekcí „Základní informace“ a „Sídlo/místo podnikání“.

V situaci, kdy nejsou údaje správné nebo úplné, můžete údaje ručně zaktualizovat. Správnost údajů je kontrolována v rámci posouzení registrace. Zvolte možnost „Chci změnit údaje načtené z ROS“, následně systém NEN umožní editovat načtené údaje z ROS.

Sídlo a místo podnikání

Po vyplnění pole „IČO“ v předchozím kroku systém NEN automaticky doplní údaje subjektu vedenými v Základních registrech České republiky.

Kontaktní údaje subjektu

Doplňte kontaktní údaje subjektu, zde uveďte obecný telefon a e-mailovou adresu. Údaje jsou zobrazeny v registru zadavatelů.

image-20240315-075042.png

Pokud vyplníte „fajfku” v checkboxu „Mám zájem o vytvoření registrace i na testovacím prostředí”, dojde v případě schválení registrace na produkčním prostředí k automatickému vytvoření účtu i na testovacím prostředí.

Kategorie zadavatele hlavního člena společného zadávání

Zvolte kategorii zadavatele v souladu s ustanovením § 4 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Dokumenty

V případě, že dokumenty nebudou k žádosti o registraci přiloženy nebo budou neúplné, budete e-mailem vyzváni k jejich doplnění. Rozsah povinných dokumentů k vložení se může lišit v závislosti na předchozích volbách.

Dokončení registrace a nastavení hesla

Dokončení registrace a nastavení hesla

Informace o schválení nebo zamítnutí registrace do systému NEN se řídí lhůtami uvedené v Provozním řádu systému NEN. Na e-mailovou adresu vyplněnou v bloku „Kontaktní údaje administrátora subjektu“ přijde infomační e-mail o schválení/zamítnutí registrace. V případě schválení registrace obdržíte další e-mail s odkazem k potvrzení registrace.

Uvedený odkaz má omezenou platnost. Pokud subjekt nestihne provést potvrzení do 7 kalendářních dnů, je nutné kontaktovat Provozovatele systému NEN prostřednictvím Uživatelské podpory systému NEN.

Uživatelské jméno je automaticky generováno systémem NEN a nelze jej změnit. Uživatelské jméno se skládá z kořenových písmen jména, příjmení a organizace.

Tvar hesla podléhá bezpečnostní politice systému NEN. Po nastavení hesla dokončete potvrzení stisknutím tlačítka „Odeslat“.

Nyní už se můžete přihlásit do systému NEN a provádět potřebné úkony.

JavaScript errors detected

Please note, these errors can depend on your browser setup.

If this problem persists, please contact our support.