Společné zadávání
Plánujete s jinými zadavateli zadávat společně veřejnou zakázku? Tedy poptávat dodávky, služby či stavební práce pro více zadavatelů, kteří se takto dohodli na základě písemné smlouvy? Chcete opakovaně zadávat v rámci společného zadávání více veřejných zakázek? Proveďte registraci společného zadávání.
Dokumenty potřebné k registraci
- dokument prokazující existenci dané organizace (zákon, zřizovací listina, statut organizace, výpis z obchodního rejstříku), - dokument nesmí být starší více než 14 dní přede dnem odeslání žádosti o registraci, 
- dokument je žadatel oprávněn předložit v prosté kopii, pokud je k dispozici k nahlédnutí v oficiálním rejstříku na webu, kdy odkaz musí být uveden do příslušného pole v registračním formuláři. Pokud tomu tak není, je nutné dokument zajistit platným zaručeným elektronickým podpisem založeným na kvalifikovaném certifikátu pro elektronický podpis nebo kvalifikovaný elektronický podpis nebo autorizovanou konverzí, 
 
- dokument prokazující oprávnění dané osoby zastupovat organizaci (jmenovací dekret, volba starosty), - dokument je žadatel oprávněn předložit v prosté kopii, pokud je k dispozici k nahlédnutí v oficiálním rejstříku na webu, kdy odkaz musí být uveden do příslušného pole v registračním formuláři. Pokud tomu tak není, je nutné dokument zajistit platným zaručeným elektronickým podpisem založeným na kvalifikovaném certifikátu pro elektronický podpis nebo kvalifikovaný elektronický podpis nebo autorizovanou konverzí, 
 
- smlouva o společném zadávání, 
- vyplněný a elektronicky podepsaný Registrační formulář, ke stažení z bloku „Dokumenty ke stažení“, 
- v případě, že nemáte IČO nebo podnikáte na základě jiného oprávnění, je nutné vložit dokument, ve kterém registrující se subjekt potvrzuje pravdivost vyplněných údajů a svou identitu. Tento dokument je ke stažení z bloku „Dokumenty ke stažení“. Zobrazuje se, pokud je nastavena volba „Nemám IČO“ na „fajfku“. 
Vyplnění žádosti o registraci
Registraci provádí vedoucí člen v rámci společného zadávání a uvádí informaci za svoji organizaci. Při registraci můžete připojit smlouvu o společném zadávání, uvést název společného jednání a stručnou informaci o způsobu jednání. Žadatel ostatní členy sdružení uvede do systému NEN po dokončení registrace.
Pro ověření, zda jste již v systému NEN registrovaní, nahlédněte do Registru zadavatelů.
- Registraci do systému NEN zahájíte prostřednictvím volby Registrace a dále zvolte kategorii registrovaného subjektu. 
Seznam povinných polí se může změnit v závislosti na konkrétních údajích žadatele. Registrace se zakončuje odesláním žádosti. K žádosti je nutné přiložit vyplněný a elektronicky podepsaný Registrační formulář a další požadované dokumenty označené jako povinné.

- Pro registraci je potřeba vyplnit všechna povinná pole, která jsou označena hvězdičkou. Důležité je vyplnit správný e-mail, na který je zaslán odkaz pro jeho ověření. 

- Odeslání registrační žádosti můžete provést po vyplnění všech povinných polí a souhlasem s podmínkami registrace. 

- Úspěšné odeslání žádosti ke schválení je potvrzeno informační zprávou „Žádost o registraci byla odeslána”. V této informační zprávě je uvedeno, na jaký email byl odeslán odkaz k ověření a jaká je jeho platnost. 

Upozorňujeme, že do systému NEN není možné se registrovat bez ověření e-mailové adresy. Platnost zaslaného odkazu je 24 hodin.
 
                                    





