Společné zadávání
Plánujete s jinými zadavateli zadávat společně veřejnou zakázku? Tedy poptávat dodávky, služby či stavební práce pro více zadavatelů, kteří se takto dohodli na základě písemné smlouvy? Chcete opakovaně zadávat v rámci společného zadávání více veřejných zakázek? Proveďte registraci společného zadávání.
Dokumenty potřebné k registraci
dokument prokazující existenci dané organizace (zákon, zřizovací listina, statut organizace, výpis z obchodního rejstříku),
dokument nesmí být starší více než 14 dní přede dnem odeslání žádosti o registraci,
dokument je žadatel oprávněn předložit v prosté kopii, pokud je k dispozici k nahlédnutí v oficiálním rejstříku na webu, kdy odkaz musí být uveden do příslušného pole v registračním formuláři. Pokud tomu tak není, je nutné dokument zajistit platným zaručeným elektronickým podpisem založeným na kvalifikovaném certifikátu pro elektronický podpis nebo kvalifikovaný elektronický podpis nebo autorizovanou konverzí,
dokument prokazující oprávnění dané osoby zastupovat organizaci (jmenovací dekret, volba starosty),
dokument je žadatel oprávněn předložit v prosté kopii, pokud je k dispozici k nahlédnutí v oficiálním rejstříku na webu, kdy odkaz musí být uveden do příslušného pole v registračním formuláři. Pokud tomu tak není, je nutné dokument zajistit platným zaručeným elektronickým podpisem založeným na kvalifikovaném certifikátu pro elektronický podpis nebo kvalifikovaný elektronický podpis nebo autorizovanou konverzí,
smlouva o společném zadávání,
vyplněný a elektronicky podepsaný Registrační formulář, ke stažení z bloku „Dokumenty ke stažení“,
v případě, že nemáte IČO nebo podnikáte na základě jiného oprávnění, je nutné vložit dokument, ve kterém registrující se subjekt potvrzuje pravdivost vyplněných údajů a svou identitu. Tento dokument je ke stažení z bloku „Dokumenty ke stažení“. Zobrazuje se, pokud je nastavena volba „Nemám IČO“ na „fajfku“.
Vyplnění žádosti o registraci
Registraci provádí vedoucí člen v rámci společného zadávání a uvádí informaci za svoji organizaci. Při registraci můžete připojit smlouvu o společném zadávání, uvést název společného jednání a stručnou informaci o způsobu jednání. Žadatel ostatní členy sdružení uvede do systému NEN po dokončení registrace.
Pro ověření, zda jste již v systému NEN registrovaní, nahlédněte do Registru zadavatelů.
Registraci do systému NEN zahájíte prostřednictvím volby Registrace a dále zvolte kategorii registrovaného subjektu.
Seznam povinných polí se může změnit v závislosti na konkrétních údajích žadatele. Registrace se zakončuje odesláním žádosti. K žádosti je nutné přiložit vyplněný a elektronicky podepsaný Registrační formulář a další požadované dokumenty označené jako povinné.

Pro registraci je potřeba vyplnit všechna povinná pole, která jsou označena hvězdičkou. Důležité je vyplnit správný e-mail, na který je zaslán odkaz pro jeho ověření.

Odeslání registrační žádosti můžete provést po vyplnění všech povinných polí a souhlasem s podmínkami registrace.

Úspěšné odeslání žádosti ke schválení je potvrzeno informační zprávou „Žádost o registraci byla odeslána”. V této informační zprávě je uvedeno, na jaký email byl odeslán odkaz k ověření a jaká je jeho platnost.

Upozorňujeme, že do systému NEN není možné se registrovat bez ověření e-mailové adresy. Platnost zaslaného odkazu je 24 hodin.