Registrace zadavatele
Chcete zadávat veřejné zakázky? Poptáváte dodávky, služby či stavební práce pro svoji organizaci? Případně hodláte soutěžit veřejnou zakázku z důvodu dotačních pravidel? Potřebujete si vytvořit profil zadavatele a uveřejňovat na něm zadávané veřejné zakázky? V tomto případě proveďte registraci jako zadavatel.
Dokumenty potřebné k registraci
dokument prokazující existenci dané organizace (zákon, zřizovací listina, statut organizace, výpis z obchodního rejstříku),
dokument nesmí být starší více než 14 dní přede dnem odeslání žádosti o registraci,
dokument je žadatel oprávněn předložit v prosté kopii, pokud je k dispozici k nahlédnutí v oficiálním rejstříku na webu, kdy odkaz musí být uveden do příslušného pole v registračním formuláři. Pokud tomu tak není, je nutné dokument zajistit platným zaručeným elektronickým podpisem založeným na kvalifikovaném certifikátu pro elektronický podpis nebo kvalifikovaný elektronický podpis nebo autorizovanou konverzí,
dokument prokazující oprávnění dané osoby zastupovat organizaci (jmenovací dekret, volba starosty),
dokument je žadatel oprávněn předložit v prosté kopii, pokud je k dispozici k nahlédnutí v oficiálním rejstříku na webu, kdy odkaz musí být uveden do příslušného pole v registračním formuláři. Pokud tomu tak není, je nutné dokument zajistit platným zaručeným elektronickým podpisem založeným na kvalifikovaném certifikátu pro elektronický podpis nebo kvalifikovaný elektronický podpis nebo autorizovanou konverzí,
vyplněný a elektronicky podepsaný Registrační formulář, ke stažení z bloku „Dokumenty ke stažení“,
v případě, že nemáte IČO nebo podnikáte na základě jiného oprávnění, je nutné vložit dokument, ve kterém registrující se subjekt potvrzuje pravdivost vyplněných údajů a svou identitu. Tento dokument je ke stažení z bloku „Dokumenty ke stažení“. Zobrazuje se, pokud je nastavena volba „Nemám IČO“ na „fajfku“.
Vyplnění žádosti o registraci
Pro ověření, zda jste již v systému NEN registrovaní, nahlédněte do Registru zadavatelů.
Registraci do systému NEN zahájíte prostřednictvím volby Registrace a dále zvolte kategorii registrovaného subjektu.
Seznam povinných polí se může změnit v závislosti na konkrétních údajích žadatele. Registrace se zakončuje odesláním žádosti. K žádosti je nutné přiložit vyplněný a elektronicky podepsaný Registrační formulář a další požadované dokumenty označené jako povinné.

Pro registraci je potřeba vyplnit všechna povinná pole, která jsou označena hvězdičkou. Důležité je vyplnit správný e-mail, na který je zaslán odkaz pro jeho ověření.

Odeslání registrační žádosti můžete provést po vyplnění všech povinných polí a souhlasem s podmínkami registrace.

Úspěšné odeslání žádosti ke schválení je potvrzeno informační zprávou „Žádost o registraci byla odeslána”. V této informační zprávě je uvedeno, na jaký email byl odeslán odkaz k ověření a jaká je jeho platnost.

Upozorňujeme, že do systému NEN není možné se registrovat bez ověření e-mailové adresy. Platnost zaslaného odkazu je 24 hodin.