Skip to main content
Skip table of contents

Registrace zahraničního dodavatele


Chcete se zúčastnit výběrových řízení? Nabízíte jako právnická nebo fyzická osoba zboží, služby či provedení stavebních prací? Přejete si zasílat informace o nových veřejných zakázkách? Proveďte registraci jako dodavatel.

Registrační formulář

Jestliže sídlíte mimo Evropskou Unii  můžete registrační formulář podepsat jakýmkoliv elektronickým podpisem vedeným na Vaše jméno.

V případě, že máte problémy s Vaším elektronickým podpisem, nahrajte registrační formulář bez elektronického podpisu a vyplňte blok odůvodnění. Žádost je pak předložena ke schválení Správci systému NEN – Ministerstvo pro místní rozvoj, které následně rozhoduje o schválení či zamítnutí.

image-20240308-215539.png

Pokud nevložíte elektronický podpis a nevyplníte blok „Odůvodnění”, žádost o registraci bude zamítnuta. To i v případě, že zašlete prázdný registrační formulář.

Dokumenty potřebné k registraci

  • dokument prokazující existenci dané organizace (výpis z obchodního rejstříku, zákon, zřizovací listina, statut organizace atd.),

    • dokument nesmí být starší více než 14 dní přede dnem odeslání žádosti o registraci,

    • dokumenty odevzdávejte v originálním znění a nejlépe i v anglické verzi (doporučeno),

    • předložte jakékoli další doplňující informace (pro ověření vaší organizace) – dokumenty (překlady ENG/CZ, oficiální notářské potvrzení o existenci společnosti atd.),

    • dokument je žadatel oprávněn předložit v prosté kopii, pokud je k dispozici k nahlédnutí v oficiálním rejstříku na webu, kdy odkaz musí být uveden do příslušného pole v registračním formuláři. Pokud tomu tak není, je nutné dokument zajistit platným zaručeným elektronickým podpisem založeným na kvalifikovaném certifikátu pro elektronický podpis nebo kvalifikovaný elektronický podpis nebo autorizovanou konverzí,

  • vyplněný a elektronicky podepsaný Registrační formulář, ke stažení z bloku „Dokumenty ke stažení“,

  • v případě, že nemáte IČO nebo podnikáte na základě jiného oprávnění, je nutné vložit dokument, ve kterém registrující se subjekt potvrzuje pravdivost vyplněných údajů a svou identitu. Tento dokument je ke stažení z bloku „Dokumenty ke stažení“. Zobrazuje se, pokud je nastavena volba „Nemám IČO“ na „fajfku“.

Vyplnění žádosti o registraci

Pro ověření, zda jste již v systému NEN registrovaní, nahlédněte do Registru dodavatelů.

  1. Registraci do systému NEN zahájíte prostřednictvím volby Registrace a dále zvolíte kategorii registrovaného subjektu.

Seznam povinných polí se může změnit v závislosti na konkrétních údajích žadatele. Registrace se zakončuje odesláním žádosti. K žádosti je nutné přiložit vyplněný a elektronicky podepsaný Registrační formulář a další požadované dokumenty označené jako povinné.

image-20240306-121114.png
  1. Pro registraci je potřeba vyplnit všechna povinná pole, která jsou označena hvězdičkou. Důležité je vyplnit správný e-mail, na který je zaslán odkaz pro jeho ověření.

image-20240418-121203.png
  1. Odeslání registrační žádosti můžete provést po vyplnění všech povinných polí a se souhlasem s podmínkami registrace.

  1. Úspěšné odeslání žádosti ke schválení je potvrzeno informační zprávou „Žádost o registraci byla odeslána”. V této informační zprávě je uvedeno, na jaký email byl odeslán odkaz k ověření a jaká je jeho platnost.

image-20240418-121309.png

Upozorňujeme, že do systému NEN není možné se registrovat bez ověření e-mailové adresy. Platnost zaslaného odkazu je 24 hodin.

Další informace

Detailní popis jednotlivých bloků registrační žádosti

Detailní popis jednotlivých bloků registrační žádosti

Kontaktní údaje administrátora subjektu

Zde vyplňte osobu, která získá přístup do systému NEN. Po schválení žádosti o registraci budou na uvedený e-mail odeslány přihlašovací údaje. Této osobě systém NEN přidělí administrátorská oprávnění ke správě údajů v registraci subjektu, správě osob a uživatelských oprávnění.

image-20240418-121340.png

Základní informace

Zde jako první vyberte „Stát”, následně vyplňte pole „Jiný identifikátor”, „Úřední název dodavatele” a „Právní forma”.

Sídlo a místo podnikání

Vyplňte sídlo organizace a dále „NUTS”(místo/sídlo podnikání). Oficiální NUTS kód dohledáte zde.

Pokud má organizace sídlo mimo EU, automaticky se vyplní „Zahraničí”.

Kontaktní údaje subjektu

Doplňte kontaktní údaje subjektu, uveďte obecný telefon a e-mailovou adresu. Údaje jsou zobrazeny v registru dodavatelů.

image-20240315-074948.png

Pokud vyplníte „fajfku” v checkboxu „Mám zájem o vytvoření registrace i na testovacím prostředí”, dojde v případě schválení registrace na produkčním prostředí k automatickému vytvoření účtu i na testovacím prostředí.

Dokumenty

V případě, že dokumenty nebudou k žádosti o registraci přiloženy nebo budou neúplné, budete e-mailem vyzváni k jejich doplnění. Rozsah povinných dokumentů k vložení se může lišit v závislosti na předchozích volbách.

Dokončení registrace a nastavení hesla

Dokončení registrace a nastavení hesla

Informace o schválení nebo zamítnutí registrace do systému NEN se řídí lhůtami uvedené v Provozním řádu systému NEN. Na e-mailovou adresu vyplněnou v bloku „Kontaktní údaje administrátora subjektu“ přijde infomační e-mail o schválení/zamítnutí registrace. V případě schválení registrace obdržíte další e-mail s odkazem k potvrzení registrace.

Níže uvedený e-mail je pouze v českém jazyce.

Uvedený odkaz má omezenou platnost. Pokud subjekt nestihne provést potvrzení do 7 kalendářních dnů, je nutné kontaktovat Provozovatele systému NEN prostřednictvím Uživatelské podpory systému NEN.

Uživatelské jméno je automaticky generováno systémem NEN a nelze jej změnit. Uživatelské jméno se skládá z kořenových písmen jména, příjmení a organizace.

Tvar hesla podléhá bezpečnostní politice systému NEN. Po nastavení hesla dokončete potvrzení stisknutím tlačítka „Odeslat“.

Nyní už se můžete přihlásit do systému NEN a provádět potřebné úkony.

Další důležité informace k registraci do systému NEN

Další důležité informace k registraci do systému NEN

Žadatelům se doporučuje zahájit registraci včas. Je třeba vzít v úvahu případné zpoždění při ověřování Identifikačních údajů organizace žadatele v zemi bydliště ze strany Uživatelské podpory systému NEN nebo Ministerstva pro místní rozvoj ČR.

Uživatelská podpora systému NEN může žadateli zaslat „Žádost o doplnění informací“ za účelem součinnosti a doplnění chybějících údajů ke schválení nebo ověření registrace.

Doklady předložené žadatelem (po přezkoumání online žádosti Uživatelskou podporou systému NEN nebo Ministerstvem pro místní rozvoj ČR) lze za účelem ověření žádosti vyžádat v: prostém nebo úředním překladu, úředním - soudním překladu nebo úředním překladu s apostilou, neboli superlegalizovaný překlad listin v českém nebo anglickém jazyce.

Registrace bude schválena po obdržení všech požadovaných a relevantních dokumentů, formulářů nebo informací.

V případě nesoučinnosti (ze strany žadatele) Uživatelská podpora systému NEN automaticky uzavře žádost o registraci subjektu do 10 (pracovních) dnů po odeslání „Žádosti o spolupráci“. Žadateli budou v rámci automatické uzávěrky zaslány informace včetně odůvodnění.

JavaScript errors detected

Please note, these errors can depend on your browser setup.

If this problem persists, please contact our support.