Registrace zahraničního dodavatele
Chcete se zúčastnit výběrových řízení? Nabízíte jako právnická nebo fyzická osoba zboží, služby či provedení stavebních prací? Přejete si zasílat informace o nových veřejných zakázkách? Proveďte registraci jako dodavatel.
Registrační formulář
Jestliže sídlíte mimo Evropskou Unii můžete registrační formulář podepsat jakýmkoliv elektronickým podpisem vedeným na Vaše jméno.
V případě, že máte problémy s Vaším elektronickým podpisem, nahrajte registrační formulář bez elektronického podpisu a vyplňte blok odůvodnění. Žádost je pak předložena ke schválení Správci systému NEN – Ministerstvo pro místní rozvoj, které následně rozhoduje o schválení či zamítnutí.

Pokud nevložíte elektronický podpis a nevyplníte blok „Odůvodnění”, žádost o registraci bude zamítnuta. To i v případě, že zašlete prázdný registrační formulář.
Dokumenty potřebné k registraci
dokument prokazující existenci dané organizace (výpis z obchodního rejstříku, zákon, zřizovací listina, statut organizace atd.),
dokument nesmí být starší více než 14 dní přede dnem odeslání žádosti o registraci,
dokumenty odevzdávejte v originálním znění a nejlépe i v anglické verzi (doporučeno),
předložte jakékoli další doplňující informace (pro ověření vaší organizace) – dokumenty (překlady ENG/CZ, oficiální notářské potvrzení o existenci společnosti atd.),
dokument je žadatel oprávněn předložit v prosté kopii, pokud je k dispozici k nahlédnutí v oficiálním rejstříku na webu, kdy odkaz musí být uveden do příslušného pole v registračním formuláři. Pokud tomu tak není, je nutné dokument zajistit platným zaručeným elektronickým podpisem založeným na kvalifikovaném certifikátu pro elektronický podpis nebo kvalifikovaný elektronický podpis nebo autorizovanou konverzí,
vyplněný a elektronicky podepsaný Registrační formulář, ke stažení z bloku „Dokumenty ke stažení“,
v případě, že nemáte IČO nebo podnikáte na základě jiného oprávnění, je nutné vložit dokument, ve kterém registrující se subjekt potvrzuje pravdivost vyplněných údajů a svou identitu. Tento dokument je ke stažení z bloku „Dokumenty ke stažení“. Zobrazuje se, pokud je nastavena volba „Nemám IČO“ na „fajfku“.
Vyplnění žádosti o registraci
Pro ověření, zda jste již v systému NEN registrovaní, nahlédněte do Registru dodavatelů.
Registraci do systému NEN zahájíte prostřednictvím volby Registrace a dále zvolíte kategorii registrovaného subjektu.
Seznam povinných polí se může změnit v závislosti na konkrétních údajích žadatele. Registrace se zakončuje odesláním žádosti. K žádosti je nutné přiložit vyplněný a elektronicky podepsaný Registrační formulář a další požadované dokumenty označené jako povinné.

Pro registraci je potřeba vyplnit všechna povinná pole, která jsou označena hvězdičkou. Důležité je vyplnit správný e-mail, na který je zaslán odkaz pro jeho ověření.

Odeslání registrační žádosti můžete provést po vyplnění všech povinných polí a se souhlasem s podmínkami registrace.

Úspěšné odeslání žádosti ke schválení je potvrzeno informační zprávou „Žádost o registraci byla odeslána”. V této informační zprávě je uvedeno, na jaký email byl odeslán odkaz k ověření a jaká je jeho platnost.

Upozorňujeme, že do systému NEN není možné se registrovat bez ověření e-mailové adresy. Platnost zaslaného odkazu je 24 hodin.