Žádosti a změny
Tyto žádosti podléhají kontrole Provozovatele systému NEN a jsou následně schváleny nebo zamítnuty.
Všechny žádosti naleznete v horní liště, postup odeslání je totožný.

Systém NEN neumožňuje změnu IČO a to z důvodu, že se jedná o nový subjekt. Pokud potřebujete změnit IČO, je nutné provést novou registraci.
Změna úředního názvu
Jestliže potřebujete provést změnu úředního názvu organizace, zvolte možnost „Změna úředního názvu“, následně vyplňte nový úřední název a odešlete.

Žádost o přiřazení/odebrání externího administrátora
V případě, kdy žádáte o přiřazení externího administrátora, je nutné přiložit dokument „Čestné prohlášení externího administrátora”. Tento dokument je k dispozici jako součást provozní dokumentace - dokumenty ke stažení.

Žádost o zrušení registrace
V případě, že žádáte o zrušení registrace, systém NEN Vám zobrazí upozornění, zda opravdu chcete poslat žádost o zrušení registrace.

Po odeslání se zobrazí potvrzení.

Po schválení žádosti ze strany Provozovatele systému NEN obdržíte notifikaci o zrušení registrace. Pokud se následně pokusíte do systému NEN přihlásit, objeví se po vložení Vašich přihlašovacích údajů upozornění „Účet není aktivován”.
