Blok veřejné zakázky a k vyřízení
Systém NEN defaultně zobrazuje záložku „Mé postupy“, pro které Vám následně v bloku „K vyřízení” zobrazí různé žádosti (např. žádost o vysvětlení zadávacího postupu, žádost o zpřístupnění údajů z nabídek) a námitky.
Veřejné zakázky
Blok veřejné zakázky je rozdělen do několika záložek. Na úvodní obrazovce je seřazen vždy od nejaktuálnějších záznamů. Pokud si přejete zobrazit úplný seznam zadávacích postupů, klikněte na ikonu „Zobrazit všechny” v konkrétní záložce.

Mé postupy
Každý zadávací postup je možné si pomocí ikony „tří teček” přidat do „Mých postupů” (lze jej i odebrat). Automaticky se do záložky „Mé postupy“ přidají zadávací postupy, které jste založili nebo které si zařadíte manuálně mezi „Mé postupy“.
U každého zadávacího postupu můžete po stisknutí ikony „tří teček” pomocí volby „Založit kopii zakázky” založit zadávací postup obdobných parametrů. Systém NEN založí nový zadávací postup, ve kterém jsou předvyplněna data kromě lhůty pro podání a dokumentů. Systém NEN také nabízí možnost „Zpřístupnit postup podpoře NEN”.

Záložka Rámcové dohody a DNS se zobrazí pouze, pokud s těmito zvláštními postupy pracujete.
Vše
Záložka „Vše“ obsahuje seznam veškerých zadávacích postupů, na které máte oprávnění.
K vyřízení
V pravé části úvodní obrazovky se nachází blok „K vyřízení“, v této části naleznete veškeré žádosti a námitky (týká se pouze zadávacích postupů, které jsou přiřazeny v části „Mé postupy”). Po stisknutí ikony „trychtýř” u konkrétního zadávacího postupu v bloku „Veřejné zakázky“, se v pravé části obrazovky v bloku „K vyřízení“ zobrazí žádosti, popřípadě námitky.
