Správa VZ
V průběhu zadávacího postupu je možné využít podpůrné funkcionality, které se nabízí pod volbou „Správa VZ”. V případě, že máte pouze roli „Administrátor subjektu” nebo „Administrátor organizačního útvaru”, není možné tyto informace zobrazit.
Rozsah zobrazených úkonů se může v různé fázi zadávacího postupu lišit.
nastavení zadávacího postupu,
parametrizace otevírání,
zrušení ve fázi specifikace (nabízí se pouze ve fázi specifikace)
systém NEN po stisknutí této volby uzamkne zadávací postup a změní aktuální fázi zadávacího postupu na „Ukončen ve fázi specifikace”,
smazat (nabízí se pouze ve fázi specifikace)
systém NEN po stisknutí této volby odstraní zadávací postup se seznamu zadávacích postupů,
přidat/odebrat z mých ZP
automaticky se přidají zadávací postupy, které jste založili nebo které si zařadíte manuálně mezi „Mé postupy“,
vytvoření vzoru,
uzamknout/odemknout zadávací postup
systém NEN automaticky uzamyká zadávací postup při úkonech, u kterých je nutné zachovat konzistenci dat. Jedná se například o uveřejňování nebo dešifrování/otevírání podání nabídek. Dokončení těchto úkonů probíhá na pozadí a po jejich dokončení systém NEN opět provede automatické odemknutí zadávacího postupu.
export dokumentace,
auditní data,
ostatní,
zpřístupnit postup podpoře NEN,
zpřístupnit postup pro ÚOHS/soud,
zpřístupnit postup pro MS2021+.
Na obrázku níže jsou zobrazeny dostupné funkcionality ve fázi specifikace zadávacího postupu.

Na obrázku níže jsou znázorněny dostupné funkcionality po zahájení zadávacího postupu.
