Skip to main content
Skip table of contents

Výběr dodavatele (JŘSU)


Zadavatel je povinen vybrat k uzavření smlouvy účastníka zadávacího postupu, jehož nabídka byla vyhodnocena jako ekonomicky nejvýhodnější podle výsledku hodnocení nabídek nebo výsledku elektronické aukce, pokud byla použita.

  1. Výběr ekonomicky nejvýhodnější nabídky proveďte pomocí tlačítka „Vybrat“.

PD21052025Jednacířízenísuveřejněním236.png
  1. Zobrazí se formulář „Výběr dodavatele“.

  2. V bloku „Posouzení splnění podmínek účasti v ZP” proveďte kontrolu nabídky dle § 107 odst. 3, 4 ZZVZ a posouzení splnění podmínek účasti v zadávacím postupu (pouze pokud jste neprovedli přes „Úkony zadavatele”Posouzení splnění podmínek účasti).

  3. Tento úkon potvrďte tlačítkem „Vyber dodavatele“, které se nachází v pravém dolním rohu.

PD21052025Jednacířízenísuveřejněním237.png
  1. Systém NEN zobrazí upozornění, že výběr dodavatele je nevratný úkon.

PD21052025Jednacířízenísuveřejněním238.png

Pomocí ikony „tří teček” si můžete zobrazit „Detail nabídky“ nebo vytvořit Žádost o objasnění/doplnění údajů, dokladů, vzorků nebo modelů.

PD21052025Jednacířízenísuveřejněním239.png

Pokud je výsledkem zadávacího řízení uzavření rámcové dohody s více dodavateli, musíte vybrat více jak jednoho dodavatele. Systém NEN Vám v takovém případě nedovolí uzavřít rámcovou dohodu s jedním dodavatelem.

Oznámení o výběru dodavatele

Oznámení o výběru dodavatele

Oznámení o výběru dodavatele zadavatel odešle bez zbytečného odkladu po ukončení hodnocení nabídek nebo elektronické aukce, pokud byla použita.

  1. V bloku „Komunikace s účastníky řízení“ klikněte na tlačítko „Oznámení o výběru dodavatele“.

PD21052025Jednacířízenísuveřejněním240.png
  1. Zobrazí se formulář „Přehled oznámení o výběru“. Zde klikněte na tlačítko „Nové oznámení“ v levém horním menu.

  2. Zobrazí se formulář „Detail oznámení“. Zde máte již předvyplněný blok „Hlavička zprávy“ a „Text zprávy“ (tento text můžete změnit).

  3. V případě odeslání oznámení o výběru dodavatelům, stiskněte tlačítko „Komu”. Systém NEN zobrazí formulář „Adresáti”, kde vyberte konkrétní dodavatele.

PD21052025Jednacířízenísuveřejněním241.png

Pro usnadnění můžete využít tlačítka „Označit”, které se nachází v horní liště. Po stisknutí tlačítka „Označit” a výběru volby „Všechny účastníky řízení”, systém NEN označí automaticky dodavatele, kteří patří mezi účastníky daného řízení. Poté klikněte na tlačítko „Vybrat adresáty” napravo dole.

PD21052025Jednacířízenísuveřejněním242.png
  1. V bloku „Přílohy“ lze pomocí tlačítka „Nový“ nahrát dokument s oznámením o výběru. Systém NEN také umožňuje vložení více souborů současně, a to označením takových souborů u Vás v počítači a přetažením do systému NEN na místo určené k nahrání dokumentů.

  2. Oznámení o výběru odešlete prostřednictvím tlačítka „Odeslat“ nebo „Podepsat a odeslat”, kdy Vás po jeho stisknutí systém NEN vyzve k vložení podpisového certifikátu. V tomto případě je nutné mít nainstalované doplňky pro podepisování (ke stažení zde).

PD21052025Jednacířízenísuveřejněním243.png

V případě odeslání oznámení o výběru mimo systém NEN stiskněte tlačítko „Zaevidovat oznámení“ a danou skutečnost v systému NEN zaevidujte.

Žádost o předložení informací, dokladů nebo vzorků

Žádost o předložení informací, dokladů nebo vzorků

Pokud nejsou předloženy všechny potřebné informace, doklady nebo vzorky požadované v zadávací dokumentaci pro uzavření smlouvy s vybraným dodavatelem, můžete tomuto dodavateli zaslat žádost o jejich předložení.

  1. V bloku „Komunikace s účastníky řízení“ klikněte na tlačítko „Žádost o předložení informací, dokladů nebo vzorků“.

PD21052025Jednacířízenísuveřejněním244.png
  1. Zobrazí se formulář „Přehled žádostí o předložení informací, dokladů nebo vzorků”. Zde klikněte na tlačítko „Nová žádost“.

  2. Zobrazí se formulář „Detail výzvy“. Zde máte již předvyplněný blok „Hlavička zprávy“ a „Text zprávy“ (tento text můžete změnit).

  3. V případě odeslání žádosti o předložení informací, dokladů nebo vzorků dodavateli, stiskněte tlačítko „Komu”. Systém NEN zobrazí formulář „Adresáti”, kde vyberte konkrétního dodavatele.

PD21052025Jednacířízenísuveřejněním245.png
  1. V bloku „Přílohy“ lze pomocí tlačítka „Nový“ nahrát dokument s žádostí o předložení informací, dokladů nebo vzorků. Systém NEN také umožňuje vložení více souborů současně, a to označením takových souborů u Vás v počítači a přetažením do systému NEN na místo určené k nahrání dokumentů.

  2. V bloku „Další informace“ vyplňte lhůtu pro doručení písemného objasnění/doplnění.

  3. Žádost o předložení informací, dokladů nebo vzorků můžete odeslat prostřednictvím tlačítka „Odeslat“ nebo „Podepsat a odeslat”, kdy Vás po jeho stisknutí systém NEN vyzve k vložení podpisového certifikátu. V tomto případě je nutné mít nainstalované doplňky pro podepisování (ke stažení zde).

PD21052025Jednacířízenísuveřejněním246.png

V případě odeslání žádosti o předložení informací, dokladů nebo vzorků mimo systém NEN stiskněte tlačítko „Zaevidovat žádost“ a danou skutečnost v systému NEN zaevidujte.

Pokud potřebujete zrušit své rozhodnutí o výběru dodavatele, nebo rozhodnutí bylo zrušeno na základě rozhodnutí ÚOHS, použijete nestandardní stav č. 29. Upozorňujeme, že tento stav nepůjde spustit, pokud zaevidujete do systému NEN uzavření smlouvy!

JavaScript errors detected

Please note, these errors can depend on your browser setup.

If this problem persists, please contact our support.