Skip to main content
Skip table of contents

Opětovné odeslání výzvy k podání předběžné nabídky (koncese)


V případě koncesního řízení systém NEN umožňuje pomocí spuštění nestandardního stavu opětovné podání předběžných nabídek (je nutné mít ukončené otevírání předběžných nabídek). Tato funkcionalita slouží v případě potřeby upravit předběžné nabídky dle § 61 odst. 11 ZZVZ.

  1. V horní liště klikněte na „Nestandardní stav“ „Nový nestandardní stav“.

PD12062025Koncesnířízení165.png
  1. Zobrazí se formulář „Nový nestandardní stav“. Zde vyberte nestandardní stav č.1, vyplňte pole „Důvod, proč je průběh zadávacího řízení měněn, či proč je zadávací řízení zrušeno“.

  2. Nastavte „fajfku“ v checkboxu „Bude zadavatel znovu vyzývat účastníky zadávacího řízení k podání předběžných nabídek?“

  3. Následně tento úkon potvrďte tlačítkem „Spustit a vrátit se“, které se nachází v pravém dolním rohu.

PD13062025Koncesnířízení166.png
  1. Systém NEN po spuštění nestandardního stavu zaktivní v bloku „Předběžné nabídky“ pole „Lhůta“.

  2. V horní liště klikněte na tlačítko „Ukončit změnu zadávacích podmínek“.

  3. Odešlete novou výzvu k podání předběžných nabídek.

PD13062025Koncesnířízení167.png

Předběžné nabídky dohledáte v systému NEN přes tlačítko „Komunikace“„Práce s nabídkami“ „Evidence předběžných nabídek“, které se nachází v horní liště.

PD13062025Koncesnířízení168.png

Opětovné odeslání výzvy k podání předběžné nabídky, která je rozdělena na části

  1. V konkrétní části veřejné zakázky spusťte nestandardní stav. Postupujte stejně, jako v případě veřejné zakázky, která není rozdělená na části podle kroků 1-4.

  2. Zavřete část veřejné zakázky a v horní liště klikněte na tlačítko „Ukončit změnu zadávacích podmínek“.

PD13062025Koncesnířízení169.png
  1. Po ukončení nestandardního stavu si otevřete detail konkrétní části veřejné zakázky. Systém NEN nyní umožní provést editaci lhůty a odeslat novou výzvu k podání předběžné nabídky.

PD13062025Koncesnířízení170.png

JavaScript errors detected

Please note, these errors can depend on your browser setup.

If this problem persists, please contact our support.