Skip to main content
Skip table of contents

Označení zadávacího postup jako neúspěšný


Neodešle-li zadavatel oznámení o výběru dodavatele v zadávací lhůtě, je zadávací řízení ukončeno uplynutím 3 měsíců od skončení zadávací lhůty. Pokud je rozhodnutí o výběru dodavatele odeslané v zadávací lhůtě následně zrušeno zadavatelem opatřením k nápravě podle § 49 odst. 1 nebo § 245 odst. 1, hledí se na něj pro účely věty první, jako by nebylo odesláno.

V případě, že u zadávacího postupu nedojde k odeslání oznámení o výběru dodavatele v zadávací lhůtě a uplynou 3 měsíce od skončení zadávací lhůty, lze nastavit jeho aktuální stav jako „Neúspěšný“.

  1. V horní šedé liště klikněte na „Úkony zadavatele“ → „Označit zadávací postup jako neúspěšný“.

    Označení ZP jako Neúspěšný - Tlačítko.png
  2. Po stisknutí tlačítka systém NEN zobrazí upozornění pro změnu stavu, kdy po jeho potvrzení dojde k automatickému uveřejnění aktuálního stavu na veřejné stránce systému NEN.

    Označení ZP jako Neúspěšný -  Validace.png

Změnu aktuálního stavu „Neúspěšný“ lze vrátit zpět přes nový nestandardní stav č. 47, který navrátí zadávací postup do předchozího stavu.

Nestandardní stav č. 47.png

Více informací naleznete v kapitole Nestandardní stavy.

JavaScript errors detected

Please note, these errors can depend on your browser setup.

If this problem persists, please contact our support.