Skip to main content
Skip table of contents

Zrušení zadávacího postupu (VZMR)


Účelem každého zadávacího postupu by měl být výběr nejvhodnějšího řešení, uzavření smlouvy na veřejnou zakázku a její uskutečnění. Pokud však nastanou okolnosti, na základě nichž se zadavatel rozhodne zrušit zadávání veřejné zakázky zadávané mimo režim ZZVZ, umožňuje systém NEN zadávací postup zrušit.

  1. V horní šedé liště klikněte na „Úkony zadavatele“ „Zrušení zadávacího postupu“.

  1. Zobrazí se formulář „Zrušení zadávacího postupu“. Zde klikněte na tlačítko „Zrušení mimo zadávací postup“.

  1. Na tomto formuláři vyplňte pole „Datum a čas rozhodnutí o zrušení”.

  2. Tento úkon potvrďte tlačítkem „Zrušit zadávací postup“, které se nachází v pravém dolním rohu.

image-20240423-091010.png

Kliknutím na tlačítko „Uveřejnit“ dojde k uveřejnění informace o zrušení na profil zadavatele a systém NEN změní stav zadávacího postupu z „Neukončen“ na „Zrušen“. Po zrušení zadávacího postupu systém NEN umožní odeslat účastníkům „Oznámení o zrušení“ a uveřejnit „Písemnou zprávu zadavatele“.

Oznámení o zrušení zadávacího postupu

Oznámení o zrušení zadávacího postupu

  1. Pro odeslání oznámení o zrušení klikněte na tlačítko „Oznámení o zrušení“.

  1. Zobrazí se formulář „Oznámení o zrušení“. Zde klikněte na tlačítko „Nový“ v levém horním menu a v bloku „Informace o oznámení” v pravé části formuláře vyberte volbu odeslání dokumentu „Prostřednictvím systému“ nebo „Mimo NEN“ (při volbě odeslání mimo systém NEN zaevidujte datum odeslání).

  2. Zvolte, zda bude dokument společný pro všechny dodavatele. Pokud ano, do pole „Soubor” nahrajte potřebný dokument.

U zakázek malého rozsahu systém NEN umožní pomocí tlačítka „Generovat oznámení o zrušení“ vygenerovat dokument „Oznámení o zrušení zadávacího řízení“.

Vzor dokumentu: Oznámení o zrušení

Vzor dokumentu_Oznámení o zrušení zadávacího řízení.docx

  1. Vyberte dodavatele, kterému potřebujete oznámení odeslat.

Tento blok může být prázdný, pokud v zadávacím postupu neobdržíte žádné nabídky, žádosti aj.

  1. Po vyplnění všech potřebných informací klikněte na tlačítko „Odeslat oznámení“

image-20240423-092155.png
  1. Oznámení o zrušení můžete uveřejnit na svém profilu zadavatele pomocí tlačítka „Uveřejnit“, které se nachází v horní šedé liště.

Písemná zpráva zadavatele

Písemná zpráva zadavatele

  1. Pro vytvoření písemné zprávy klikněte na tlačítko „Písemná zpráva zadavatele“.

Zadavatel není povinen v případě veřejných zakázek mimo režim zákona uveřejnit „Písemnou zprávu zadavatele“. V případě uveřejnění písemné zprávy formou strukturovaných dat na profilu zadavatele vyplňte „Doplnění údajů písemné zprávy“.

  1. Zobrazí se formulář „Písemná zpráva zadavatele“. Zde klikněte na tlačítko „Nový“ v levém horním menu a v bloku „Informace” v pravé části formuláře nahrajte v poli „Soubor” vlastní dokument.

image-20240423-091902.png
  1. Písemnou zprávu uveřejněte na svém profilu zadavatele pomocí tlačítka „Uveřejnit“.

image-20240423-092005.png
  1. V případě uveřejnění strukturovaných dat nastavte checkbox „Budou uveřejněna strukturovaná data písemné zprávy“ na „fajfku”.

Doplnění nabídkových cen

Doplnění nabídkových cen

Tato funkcionalita slouží pro případ, kdy hodnocení nabídek probíhalo mimo systém NEN a ten tedy nevyžadoval vyplnění nabídkových hodnot do podání účastníků nebo k doplnění nabídkové ceny s DPH, pokud účastník ve svém podání uvedl pouze nabídkovou cenu bez DPH. Takto vyplněné údaje se poté uveřejňují spolu se seznamem účastníků zadávacího postupu a s výsledkem na profilu zadavatele.

Na formuláři „Doplnění nabídkových cen“ vyplňte nabídkovou cenu u každého dodavatele.

JavaScript errors detected

Please note, these errors can depend on your browser setup.

If this problem persists, please contact our support.