Účelem každého zadávacího postupu by měl být výběr nejvhodnějšího řešení, uzavření smlouvy na veřejnou zakázku a její uskutečnění. Pokud však nastanou okolnosti, na základě nichž se zadavatel rozhodne zrušit zadávání veřejné zakázky zadávané mimo režim ZZVZ, umožňuje systém NEN zadávací postup zrušit.
V horní liště klikněte na „Úkony zadavatele“ → „Zrušení zadávacího postupu“.
Zobrazí se formulář „Zrušení zadávacího postupu“. Zde klikněte na tlačítko „Zrušení mimo zadávací postup“.
Na tomto formuláři vyplňte pole „Datum a čas rozhodnutí o zrušení”. Můžete také vyplnit nepovinné pole „Odůvodnění zrušení”.
Tento úkon potvrďte tlačítkem „Zrušit zadávací postup“, které se nachází v pravém dolním rohu.
Zobrazí se informační hláška, kterou je potřeba potvrdit stisknutím tlačítka „ANO”.
Kliknutím na tlačítko „Uveřejnit“ dojde k uveřejnění informace o zrušení na profil zadavatele a systém NEN změní stav zadávacího postupu z „Neukončen“ na „Zrušen“. Po zrušení zadávacího postupu systém NEN umožní odeslat účastníkům „Oznámení o zrušení“ a uveřejnit „Písemnou zprávu zadavatele“.
Formulář „Zrušení zadávacího postupu” se skládá z těchto 4 bloků:
„Informace o zrušení”,
„Uveřejnění”,
„Písemná zpráva zadavatele”,
„Dokončení zadávacího postupu”.
Informace o zrušení
Informace o zrušení
Tento blok obsahuje volby „Přehled zrušení” a „Doplnění nabídkových cen”.
Po stisknutí tlačítka „Přehled zrušení” se zobrazí stejnojmenný formulář, který obsahuje napravo nahořev bloku „Detail zrušení” informace o datu a času rozhodnutí o zrušení zadávacího postupu spolu s odůvodněním zrušení.
Po stisknutí tlačítka „Doplnění nabídkových cen” v rámci bloku „Informace o zrušení” se zobrazí stejnojmenný formulář. Tato funkcionalita slouží pro případ, kdy hodnocení nabídek probíhalo mimo systém NEN a ten tedy nevyžadoval vyplnění nabídkových hodnot do podání účastníků nebo k doplnění nabídkové ceny s DPH, pokud účastník ve svém podání uvedl pouze nabídkovou cenu bez DPH. Takto vyplněné údaje se poté uveřejňují spolu se seznamem účastníků zadávacího postupu a s výsledkem na profilu zadavatele.
Na formuláři „Doplnění nabídkových cen“ vyplňte nabídkovou cenu u každého dodavatele.
Uveřejnění
Uveřejnění
Tento blok obsahuje volby „Oznámení o zrušení” a „Uveřejnit”.
Pro odeslání oznámení o zrušení klikněte na tlačítko „Oznámení o zrušení“. Zobrazí se formulář „Přehled oznámení o zrušení“. Zde klikněte na tlačítko „Nové oznámení“ v levém horním menu.
💁♀️
V případě odeslání oznámení o zrušení zadávacího postupu mimo systém NEN stiskněte tlačítko „Zaevidovat oznámení“ a danou skutečnost v systému NEN zaevidujte.
Zobrazí se formulář „Detail oznámení“. Zdemáte již předvyplněný blok „Hlavička zprávy“ a „Text zprávy“ (tento text můžete změnit).
V případě, že potřebujete oznámení o zrušení odeslat konkrétním dodavatelům, stiskněte tlačítko „Komu”. Systém NEN zobrazí formulář „Adresáti”, kde vyberte konkrétní dodavatele.
💁♀️
Pro usnadnění můžete využít tlačítka „Označit”, které se nachází v horní liště. Po stisknutí tlačítka „Označit” a výběru volby „Všechny účastníky řízení”,systém NEN označí automaticky dodavatele, kteří patří mezi účastníky daného řízení. Poté klikněte na tlačítko „Vybrat adresáty” napravo dole.
V bloku „Přílohy“ lze pomocí tlačítka „Nový“ nahrát dokument s oznámením o zrušení. Systém NEN také umožňuje vložení více souborů současně, a to označením takových souborů u Vás v počítači a přetažením do systému NEN na místo určené k nahrání dokumentů.
💁♀️
U zakázek malého rozsahu systém NEN umožní pomocí tlačítka „Generovat oznámení o zrušení“ vygenerovat dokument „Oznámení o zrušení zadávacího řízení“.
Oznámení o zrušení odešlete prostřednictvím tlačítka „Odeslat“ nebo „Podepsat a odeslat”, kdy Vás po jeho stisknutí systém NEN vyzve k vložení podpisového certifikátu. V tomto případě je nutné mít nainstalované doplňky pro podepisování (ke stažení zde).
Kliknutím na tlačítko „Uveřejnit“ v bloku „Uveřejnění“ se zobrazí formulář „Uveřejnění dokumentace”. Zde můžete vybrat dokument k uveřejnění a stisknutím tlačítka „Uveřejnit“ dole napravo tuto volbu potvrdit.
Zobrazí se informační hláška, kterou je potřeba potvrdit stisknutím tlačítka „ANO”.
Dojde k zobrazení informační hlášky ohledně uveřejnění na profil zadavatele v systému NEN.
V bloku „Uveřejnění“ se poté zobrazí nové tlačítko „Uveřejněné informace“.
Po kliknutí na tlačítko „Uveřejněné informace“ se zobrazí formulář „Uveřejnění“, který obsahuje ve sloupci „Datum uveřejnění“ datum a čas provedení tohoto úkonu a v bloku „Detail uveřejnění” datum a čas rozhodnutí o zrušení spolu s odůvodněním zrušení. V bloku „Uveřejněné dokumenty” se pak zobrazují uveřejněné dokumenty zadavatele.
Písemná zpráva zadavatele
Písemná zpráva zadavatele
Pro nahrání písemné zprávy klikněte na tlačítko „Nový“.
💁♀️
Zadavatel není povinen v případě veřejných zakázek mimo režim zákona uveřejnit „Písemnou zprávu zadavatele“. V případě uveřejnění písemné zprávy formou strukturovaných dat na profilu zadavatele vyplňte „Doplnění údajů písemné zprávy“.
Písemnou zprávu uveřejněte na svém profilu zadavatele pomocí tlačítka „Uveřejnit“.
V případě uveřejnění strukturovaných dat nastavte checkbox „Budou uveřejněna strukturovaná data písemné zprávy“ na „fajfku” a klikněte na tlačítko„Uveřejnit“.
Dokončení zadávacího postupu
Dokončení zadávacího postupu
Po vyplnění všech požadovaných údajů a uveřejnění požadovaných dokumentů uzamkněte zadávací postup a přejděte do fáze dokončení zadávacího postupu.
Klikněte na tlačítko „Uzamknout VZ a přejít do fáze dokončení zadávacího postupu“.
Systém NEN zobrazí upozornění.
Zadávací postup je v případě potřeby editace v souladu se zákonem možné odemknout kliknutím na tlačítko „Odemknout zadávací postup“.
JavaScript errors detected
Please note, these errors can depend on your browser setup.
If this problem persists, please contact our support.